Politik

Haii korang,

Wah musim PRU13 nie ramai yang bukan ahli politik pun tetibe jadi politik,semua benda pun nak dipolitikan macam2 hal..Yang sokong ini begini yang sokong itu begitu sampai boleh jadi gaduh plak..haishh ..Eh korang dah register ke untuk mengundi kali ini,belum lagi? tak sempat la tunggu 5 taun lagi la kalau nak mengundi...Amboii eksyen sendiri pun tak register tapi tak semena-mena nama dah ada dalam SPR so boleh la mengundi taun nie kuikuikui...Musykil nie sapa lah yang tolong kite registerkan dekat SPR nie..heran makcik..confuse 5 minit..

Okey mesti ramai juga yang baru pestime nak mengundi agak noobs nak pangkah yang mana kan...Sama la kite bila rasa nak pangkah yang hat A nie rasa macam betul ke pilihan kita,bila dah nekad pangkah B nie bertentangan pula pilihan kita sebelum tahu nama kita dalam SPR...adusss...Karang kalau tak undi rugi plak sebab itu hak kita nak tentukan siapa pemimpin kita...

Nasib baik matluthfi90 nie bikin video nie so makcik dah tahu nak pangkah apa? Hehe nak tahu kita pilih mana? haishhh rahsia...





P/s:Cepatlah 5Mei cepatlah habis tak larat dah newfeeds Fb penuh hal politik saja...
P/s lagikk: Nasib baik juga tempat mengundi sebelah rumah saja...hewhew..


No comments :

Total Pageviews