Lempeng Cicah Sambal Sardin

Hi korang..

Psstt meh dekat meh kte nak bisik sket tapi opss pomis eyh taknak beritahu dekat orang lain tau..jangan dibilangi sapa² ini cerita hokeh..Oraite sebenarnye haissh malunya nak beritahu..Haritu hujan je kann bila hujan je opkos perut pun manjang je lapar..disebabkan kerajinan maka terjadilah lempeng buatan dari air tangan ku buat julung kalinya..kira festime nie ƗƗɑƗƗɑƗƗɑƗƗɑ :p fikir balik macam kelakar je udah jadi mak² orang anak dah ramai tapi festime masak lempeng..Ala kte memang tak makan lempeng kureng la sebab tu tak penah masak *caberline

Part dialog sadis time tengah masak lempeng..

Mydoter : Mama,hebatnya pandai masak macam² macam chef..Lempeng pun mama pandai masak..
Me : Terkesima..diam sambil teruskan memasak..

Adoilah anak itu pujian kehape?Mau mama gembira ke nangis nie..Naiss..Takpe budak² kan jujur dia pun festime tengok kann mama dia masak lempeng..*Sedapkan hati...Bahagia lelemak dalam perut mydoter 3 keping lempeng sekali jalan..pekena pulak dengan sambal sardin pujaan selalu..Gembira mama lempeng festimenya mendapat sambutan ƗƗɑƗƗɑƗƗɑƗƗɑ :p




P/s : Banyak benor cerita basi dalam draf menanti untuk dipublish..




Xoxo :D
Publish
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment :

Hanna Nabiella said...

dah lame xmkan lempeng, perghh..rindu..~ :'D

Total Pageviews