Tempura Celup dan Goreng


Makanan diatas ini adalah udang [tak buang kulit pun dasar maless],sotong dan cendawan yang telah ditempurakan..Abaikan ghupe yang agak sememeh tu tapi pentingkan kesedapan itu..Takmo makan dengan nasi pun boleh ratah begitu je cicah plak dengan sos thai memang terbaek....Nak tahu cara²nya senang je korang beli tepung tempura instant tu cara dia semua dah tertulis kat kotak tu..Kalau nak modified ikut kome lahh..Pastikan bancuhan pekat supaya lagi sedap..aii punye nih tercair sket kot banyak aior..

Korang dah bancuh celup menatang semua tu tapi sebelum menggoreng pastikan minyak panas yea pastu baru goreng sehingga kuning angkat dan hidangkan..



No comments :

Total Pageviews