Makan

 Burger Chicken BlackPepper-Kukus [Rejang]

Lamanya tak update pasal my triple A nih..banyak sangat cerita makan,makan dan makan je..Macamana nak kurus kalau macam nie lemak dah bersepah² keriangan ...gumbira tak terkira tuan badan diet kelaut selat nun..Ciss nafsu la nih berselera bebenor sekarang baru je bape bulan berat turun 2 kilo,nih dia naik plak lagi 2 kilo..*dabel ciss betol..Tengok baru cerita macamnie dah lapar dapat burger rejang tu terbaek gak..bila la dapat merasakan burger kaw² tu*tetibe..

Dah² takmo sebut makan² lagi karang kebuluran.. Haish terbayang plak KFC hat baru tu sedapnya..tengok!! Pantang tengok iklan makanan semua nak..Pantang tengok blog orang ada gambar makan nak jugak pastu tak dapat makan jadi stalker blog orang tengok gambar sampai hampir terleleh air liur*buruk perangai kuikui...

Hokeh malam tadi tahan nafsu cuma burger kukus seketul je jadi santapan..kann lagi 3 minggu je nak puasa kite kena latih perut karang terkejut ada plak kena gastrick..alasan budget kukuh tak puasa nanti hewhew..tak baek tau..

P/s:Baju raya taun nie takde kebaya kena pakai baju kurung je sebab makan banyak tak nampak buncet yeay!!..



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments :

:: Mrs.Eady :: said...

aarrgghh..menggoda dan tergoda!!

Mrs Ledibet said...

@:: Mrs.Eady ::

Kann tergoda..hehe pejam mata

Total Pageviews