Tetibe plak teringin















Makanan yg maness haishh memang kurang gemar lar..tak sior teman tapi tetibe rasa tingin sangat² tapi bukan nak makan banyak pun nak sesudu je boleh..nasib baek la incek chubby beli kan nih..maceh b..nasib baek gak memalam cenggini kedai kek tu tak tutup lagi..memang hari nih hari teringin ke hape..ada je teringin dia petang tadi teringin nak bakso alhamdullilah dapat jugak tapi macam biasa kata teringin tu mesti sket je makan dia..dah suda tadi tengok channel astro 703 makan² takoyaki tetibe jugak sekarang rasa teringin..ciss asik kepingin plak <menci incek chubby cakap asal apa tengok kat tibi semua teringin> ƗƗɑƗƗɑƗƗɑ !!

P/s:tetibe risau asik teringin nih..haissh takkan lah...






























1 comment :

Cik Eka said...

lamanya eka x mai sini...hehehehe...

eka plak teringin nak makan takoyaki ni..hehehehe

Total Pageviews