Hari nih genap Aqil 5 bulan



13 Mac 2012 tepat pukul 12.16 tengahari genap dah Aqil 5 bulan..Cepat la sayang besar jadi anak yang baik yea..Tak sabar nak tunggu Aqil berjalan,bercakap dan berlari [hover eksaited mama dia pun]..Compom lepas nih mama pingsan kalau Aqil ikut perangai macam abg dia Apitt yang gediks kemain...sekarang Aqil pun dah mula pandai takmo tido kalau tido pun kejap-kejap je lebih asyik nak berdukung aje..kalau letak  je nanti berguling-guling dekat tilam tu agak2 letih terjerit-jerit minta tolong..Peel yang sama macam abg dia kalau tengok kartun diam je jadi budak baik...



video

Kalau dah konker lappy mama harapan la mama nak 0n9...






2 comments :

mummy_ayu said...

kejab jer masa berlalu..nanti..kejab je dah berjalan plak

Afiq Yassin said...

best la entry ni..

jom terjah entry afiq yang baru
http://afiqyassin.blogspot.com/

Total Pageviews