Wordless Wednesday #[Video] Taska Kota Masai Dera Budak

Link






Ya Allah apalah salah budak² kecik yang tak berdosa tu dorang buat macamtu...Geramnya itu la nak masyuk je orang bayar mahal² untuk jaga anak tapi dorang boleh buat macamnih sampai solotape mulut "Ahmad Afiq"...bercampur baur perasaan apabila melihat video ini geram,marah,kesian,sebak semua ada..Minta orang yang buat ini kena hukuman yang setimpal dan taska ini harus ditutup..


P/s:Panas hati nak buat balik macamnih kat orang yang buat baby tu...tp bungkus macam kapan tanam hidup² mati lagi bagus dari seksa anak orang [akuyangemo]

3 comments :

ariana said...

kejamnya..semoga Allah beri kesedaran pd mereka ni..

Anonymous said...

Astagfirullah halazim, kalau ye pun, jangan anak-anak kecil jadi mangsa. Mereka tak tahu apa-apa, mana perginya nila kemanusiaan,
aku sendiri bapa tunggal, dua anak pun tak pernah buat macam tu...

saya_arief said...

sangat kejam.

Total Pageviews