Maggie Goreng Udang Pedas Giler!!!!



AMARAN KERAS!!!!
Jangan tengok Entri Ini Dikala Korang Kelaparan!!






Sila tatap gambar ini dengan lelehan air liur yang menujukkan korang terliur hahaha....
Ehh!!! Ada terliur tak kalau takde takpe sayer sendiri update pun terliur wakakkaka..

Nak Resepi ke?hahaha kalau taknak takpe saya update gak mana tau korang nak tapi segan nak tanya ekeke pasan..tapi sies sangat sedap okehh utuk teka saya la..Maggie goreng nih pun terjebak pasal myBFF la dia masak sedap so saya tiru..Resepi dalaman macam biasa ada adjust letak bahan lain(derhaka sket je)Alrite kalau resepi maggie wajib ada maggie huahauhauahua...meh kte cekidaut bahan2nyer....


2 peket Maggie Goreng Plus Asli (Saya suka pakai Indomie Maggie Goreng)
15 biji Cili Padi(ikut ketebalan lidah korang)-diblend
1 Labu bawang merah-diblend
2 ulas bawang putih-diblend
10 ekor Udang
Isi ayam
Sawi(ikut suka kalau tak makan sayur tak payah letak)


Rebus dulu maggi toskan dan gaulkan bersama perencah..Done tolak tepi pastu tumiskan bahan2 diblend sampai naik bau masukkan udang dan ayam..dah masak masukkan maggie gaulkan bersama sayur sawi tadi..Siap!!! Siapa amalankan konsep 3S boleh TRY...Senang,Simple,Sedap..



Nak lunch lapa tengok entri sendiri.okbai..

2 comments :

nome said...

looks yummy! balik nak try wat...

Nava.K said...

Maggie is also my saviour at home and this looks good and tasty.

Total Pageviews