Wordless Wednesday # Flaming Steamboat

No words to say mak aii leleh tengok seafood..tak lama je lagi nak masuk bulan ramadhan jom la korang berbuka puasa disini nanti berbaloi²-pada yang makan seafood macam bela jin tonjet anda sesuai disini hehe..



Flaming Steamboat Buffet Restaurant is a all-you-can-eat Buffet Restaurant (HALAL). Over 150 choices of fresh seafood, steamboat ingredients, fruits, desserts, ice-cream, chocolate fondue and hot & cold free-flow drinks for only RM23.80+/pax

Shah Alam Branch:
No. 7 & 9, 
Jalan Kemuning Prima A33/A, 
Seksyen 33, Shah Alam, 
40400, Selangor. 
Phone: 012-7003771 (Call/SMS Booking)

Setapak Branch:
66-0 & 68-0, Platinum Walk,
No. 2 Jalan Langkawi,
Danau Kota, Setapak
53300 Kuala Lumpur. Malaysia.
Phone: 017-7077300 (Call/SMS Booking)

Sunway Branch:
No. 123, 123A & 124, Jln PJS 11/2,
Spectrum Shops,
Bandar Sunway,
46150 P.Jaya,
Selangor, Malaysia.
Phone: 03-56336820 / 0123033136 (call/sms)

Price:
Adult: RM 23.80+ (effective 18 Jan 2011)
Child: RM9.90+
Child: FREE (3 years old and below)

(All prices subject to 5% service charge)

Reservations:
Shah Alam (Sek33): 012-7--3771 (call/sms)
Sunway:(03)-5633 6820 / 0123033136 (call/sms)
Setapak: 017-7077300(call/sms)

Klik Gambar to Website
atau 
P/s -Dah promote pree nih tokey flaming sila bagi saya mencekik pree...

P/s lagikk - 1st time pegi kat sunway tapi sekarang danau je lagi dekat ;)

6 comments :

Qaseh dalia adelia said...

sedapnyaaa

Taufan Bin Ribut said...

lapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...



Entri Terkini : Asal lah cakap jepang lak ni????
Entri terdahulu :Tentang aku si blogger picisan

Watch my video songs ^_^

Cik Eka said...

yg belah kana eka ni..muahahaha

eh tu apa nama siput ke kepah tu kak???

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

QASEH- memeyy sangat sedapp..

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

taufan bin ribut -klu lapa cube mkn kat sini..layan..

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

Cik eka - yeay btol pandai eka..oh yg tu kite panggil shell tapi nama dia apantah lupe tau mkn je ahhahhaa

Total Pageviews