Udang Goreng Tepung..

Story mory mesti korang klik
 

Ini adalah Ghupe Udang Goreng Tepung Ala Ladybirdluvone..

 Sila terliur dengan tak ketentuan hala okehh..


Maless nak membebel tak ketentuan hala sebagai mukadimah malam tadi masak Ikan 3 rasa dengan Udang goreng tepung sebagai santapan makan malam..Jom tengok style saya masak sempoi je..5 minit siap ekeke...

Bahan² nya:-
10 ekor Udang
2 biji putih telur
1/2 cawan tepung serbaguna

Cara²nya:-
  • Buangkan kulit udang
  • Celup udang bersama putih telur..
  • Gaulkan bersama tepung tadi(garam tak diperlukan sebab tepung dah berperisa)
  • Goreng dalam minyak yang panas..Siap sedap dimakan bersama sos cili thai terangkat..

P/s:-ini baru nama naked chef..

5 comments :

Kendra Bing said...

Discover blogs,videos and pics you otherwise wouldn't have at http://kendrabing.com . Or submit your blog posts to be part of the whole big collection.

mizzkechique said...

alamak...terliur.. tp xleh selalu mkn, alergi.. grrrrr

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

mizzkechique - sama gak alergic seafood tapi bedal jugak kalau naik gatal² makan ubt hehe

Nava.K said...

nice and simple, looks really crunchy and will be great with some chilly sauce to be dipped inside.

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

nava.k - yup so delicious

Total Pageviews