Sekali dapat PISTOL...

Hai korang ...

Lemau je lagi nak meng'update blog ini tatkala haaaaahhh semput...sies sangat menganggu nafas pun termengah-mengah..ini lah penyakit yang datang sejak 2004 sehingga sekarang tapi alhamdullilah saya tidak sampai kena warded melainkan amik gas(nap) kat hospital je..eh tengok tajuk entri macam gempakkan dapat Pistol tu...



 Ehsan google >coming soon saya letak baik punye pistol saya dapat



Eh jangan korang report polis pulak saya dapat Pistol sebab kalau nak ada senjata api mesti ada lesen kan..tapi ini baik punya pistol sebab saya bakal dapat pistol lagi hasil perkhawinan saya dengan incik chubbykuh muahehehe..cerita nak gempak je kan hot2...takdelah dari kelmarin kan saya tak sihat baru semalam pergi check up akibat tak tertahan sangat kesakitan dada dengan flu lagikk..so masa check up tu saya amik kesempatan lah nak scan baby dalam peyut nih...ramai kata perempuan termasuk incik chubbykuh kerana tahap kerajinan memang tahap luar biasa hahaha biasa pemaless sikit kot lllalllalllala...tapi hampa je harapan sang suami tatkala doc mengatakan "eh sekali lagi awak dapat pistol la"..Kan dah kata naluri ibu kuat sebab saya rasa memang baby boy pun dengan peyut yang agak kedepan dan tidak sangat melebar...Apa pun sebenarnya jantina baby ini tidak lah diharapkan sangat cuma harap baby ini keluar dengan sihat je...
Kadang-kadang scan pun ada salah jugak hehe ayat saya untuk sedapkan hati incik chubbykuh...

 Korang boleh makan selama 12 jam..kalau boleh jom sini



P/s:dulu masa apitt scan 5 kali dia nyorok tamo tunjuk malu la tu...

2 comments :

Cik Ayu said...

hi..gegar sini plak

Rai said...

congrats dapat pistol..hehehe..

Total Pageviews