Sangat Sesak tau!!! #Sogo Member Cards 2011

Semalam nak habaq mai perghh...jalan sesak menuju ke KL jammed giler ini semua gara² sogo buat member  card days..pastinya saya salah seorang yang menyesakkan lagi sogo yang lagi sesak..hahaha barang murah² tapi my admin aka opismate target nak beli  Stroller untuk my opismate yang baru delivery aritu dan stroller for my junior yang bakal keluar bulan 10 nanti ...eh belum keluar lagi dah dapat present ko hado haha..ini company nak bagi kan amik jelah..rezeki takmo ditolak tak baek...ini memang cerita besh orang dok sibuk beratur panjang mak aihh panjang kemain berpusing² dah Q tu tapi saya tidak perlu beratur berbekalkan kebuncetan peyut saya lepas bayar 2 bijik stroller tanpa perlu beratur panjang haha sangat hebat kan..ishk takdelah kebetulan dekat kaunter tu ada seorang staff sogo member saya punye member so saya guna keramahan saya untuk meminta tolonglah hehe jahatkan orang lain boyot² bawa anak pun kena beratur..ermm rezeki saya kot tak perlu beratur tapi kali ini memang kena beratur panjang nak beli pampers kat tingkat 7..pandang kanan kiri tiada siapa mangsa yang dikenali untuk menolong mempercepatkan pembelian..ceh ingat apa sekali je boleh senang ingat senang² je nak senang pastu dengan tiba² 2 orang perempuan nih bertanya eh beratur nih untuk apa yea? kakak depan saya pun boyot dah 7 bulan menjawab ini untuk nak beli pampers..dengan muka tak malu perempuan itu boleh cakap boleh masuk  Q ni tak..hoiii nih yang bikin panas kami nih boyot lagi dah 7 bulan boleh beratur ko sedap² je nak potong Q..Last² perempuan tu blah dengan kemaluan yang besar kot..kalau nak cerita kesesakan dalam sogo tu rasa dah boleh terberanak dah orang mak aiii entah dari mana datang pun taktau..jom tengok gambar kat bawah bukti nih...


Bahagian kids kot rasa pack giler dan yang pastinya tak suka tengok parents datang angkut anak kecil dengan stroller lagi sian baby tu..saya pula rasa rimas..


Susu DutchLady murah RM38.20 untuk 2 pek tapi tak dapat beli sebab plain punya dah abis..takde rezeki dapat beli susu murah ;(

#sumber gambar FB KL Sogo tak lalu nak snap pic dah sesak² cenggini

p/s-Dengan boyot² nih bersama 3 orang opismate menyeret 2 kotak berisi stroller dan 2 pek pampers ke parking Semua House..sangat gagah oke..tapi saya bawa cuma bawa roti,ayam panggang dan amos famous sahaja ngee~~


Jalan Jammed gile sesuai naik kereta ProtonSaga FLX jimat ringgit!!!



1 comment :

yeni bakri said...

hahah..nyesal gi..nak pengsan!!!..hahahaha

Total Pageviews