Padah pocketful




Selamat malam korang..

Supper jom..apa?! Diet tak boleh geng la camnie ermm nasib baik peneman setia ada incik chubbykuh..tengah malam kebulur tapi takde la tahap tenok tahan nafas..dengan kelajuan 160km/jam sampai di KFC menapau ole pocketful 2 bijik dan membuat pusingan u-turn untuk balik kerumah..makan dengan kadar sopan anak dara pinggir kampung perut yang besar lagi kembung betul2 sudah full walaupun ole pocketful tak abis pun..padah kesenakan tahap gaban kerana mecekik je keje..tak pasal2 je cari penyakit..entah pape bebel kan nak tido dlu la okebai..Zzzzzzz

P/s:perut tak bole mkn byk mcm dlu tak gagah dah..

P/s lagik:berhenti makan sebelum kenyang lg bgus..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment :

mizzkechique said...

wahh..mlm2 ada selera mkn cenggitu..hehe

Total Pageviews