Nuffnang dan Churp-churp Ohsem!!

Selamat Pagi...

Walaupun dalam kadar 3617983069139 puluhratus ribu keberatan mata nak buka sebab mengantok yang amat sangat tetiba je jadi segar bugar macam baru kena simbah ayor sejuk kat muka..Korang nak nak tau kenapa eh malas nak cerita karang korang kata itu pun nak kecoh..macam entri aritu ala pasal Nuffnang tu..cer baca kat sini  dulu kalau nak tau..

 Gambar ehsan Incik Google

Sekali pagi tadi buka Nuffnang eh earnings dia naik lagi la biar betik..Selalu macam susah sangat je nak naik tapi ini macam tetiba je tanjat saya..Syukur Alhamdullilah buka Churp-churp pun tengok earnings dia makin menambah juga..semangat pula saya nak makin aktif dalan dunia blog nie..tengok Uv pun makin naik rasa sangat Ohsem!!!Terima kasih tankiu tocey arigato pada siapa yang selalu terjah blog nih...Okebai nak nak buat kerje dulu disaat hati kegirangan dan mata tidak kemengantokan lagi..

Pendek kata i luv u la Nuffnang dan Churp-churp

P/s: Kelihatan macam poyo kann..takpe tengah eksaited



Lagi story best²...

Total Pageviews