Earnings Nuffnang Bertambah


Selamat pagi uolls..

Adess saya sangat mengantok pagi² nih mata sudah jadi ala² panda yang cute lebam je..Ini padah tidor pukul 3 pagi semalam sebab dah mengadap lappy comfirm dah keras je tanpa fikir masa bergerak dengan pantas...Eh saya tengah bekerja keras tau untuk menjadikan diri seorang blogger tegar (ade citt )..sibuk blogwalking blog² hebat untuk cuba menjadi hebat seperti dorang tapi bukan nak jadi hipokrit tukar diri jadi macam dorang maksudnya dari segi berblogging la..


Orang kata nak berblogging sebab apa?saja² atau memang nak earn money dari advertiser..bagi saya dulu starting blog sebab nak canggih kot ikut orang,kalau dia ada blog saya pun nak ada blog hehe dengki orang ada sibuk² jugak nak.. tapi setelah sekian lama membiarkan blog ini bersawang sebab dah takde idea nak update atau sememangnya maless sekarang tiba² datang spirit memuja menyeru supaya aktif berblog..kata spirit itu..

 "Hey bukan lu suka bebel² tak ketentuan hala ke lepas tu cerita merapu² pekata lu isikan masa terbuang lu tu dengan berblogging bukan takat lu taip² je tapi menyelam sambil minum air nih der..Lu bleh earn money.."

Gulp!!! Biar betul tapi blog picisan nih ada orang nak datang terjah ke?Berabad la nak tunggu dapat earnings yang banyak macam sesetengah blogger tu..Dorang boleh lah sebab sehari UV beribu riban tapi saya baru 1st time kot semalam dapat UV 1000++...Tapi pagi tadi mak aiii terkejut bila buka nuffnang sebab earning saya bertambah dengan jayanya sebab BE dah bertukar menjadi ME..ada la sikit walaupun tak banyak saya tetap suka..thank you nuffnang love you..meh sini hug² kejap ketat²..Nanti bolehlah bagi BE baru lagi sebab tadi seketul BE dah jadi ME..

Takpe sikit² lama² jadi bukit kan..hehe

Iklan jap...
Klik pada gambar kalau nak tau ...
Ohsem kann Toyota Baru nih..tapi takde duit nak beli meh join treasure hunt anjuran Berita Harian hadiah RM75,000 menunggu tu..nak join klik sini..

P/s:-Churp² naik jugak yeay..jom register kat sini..

Total Pageviews