Dapat Jua Akhirnya

Selamat petang korang...

Nih sedang menunggu detik² nak bersalin eh salah detik² nak balik yeay...buhsan seyh dok kat opis hari² rutin kerja yang sama kat rumah pun sama..pape pun sma je rutin hari²..haish nak kobar kat korang sekarang da tak kempunan lagi..semalam dah dapat pulut mangga idaman hati cehh macam apa je kann...padahal sebelum nih tak pernah makan punn..baby kat dalam nih tingin..kena la makan kat nanti baby leleh ayak liuq plak.(alasan yang paling kukuh time preggy mintalah apa saja insyaallah dapat hehe..)nak makan apa lagi ek?idea²..hoho..okebai nak balik..




p/s :-Memang terliur la kannnnn....incik chubby mau lagi plishh..ishk tak sedar diri kencing manis baru tau...

1 comment :

Gieyana said...

perghh mmg sedap nie..:)

Total Pageviews