Biskut Lemau cicah Kopi sejuk semalam

 Selamat petang..

Tajuk entri takde kena mengena dalam ini gambar hahaha ;D Ini semua gara² LEMAU aka maless suda mari..Time kojer camnih bila dah petang opkos semua lemau kan..pekata kite hilangkan kelemauan itu dengan layan video nih...Adoi pecah perut nengoknya sampai dari mata kuyu ala ikan puyu  dan² je segar bugar mata nih nak buat korje..EH!! boleh tuju lagu?ekeke

Cer layan!!!!
Maharaja Lawak - Minggu 11 - Jambu



2 comments :

Lady of Leisure said...

hehehe kadang2 mai mood lemau ni tak best kan..

Anonymous said...

Itu yg xgemar tu..caner morning sickness da oke ke?

Total Pageviews