Kus semangat!!!

Evening yaw..


Adeh lemah semangat sy tadi..nie yang sy kurang gemar btol time preggy nie ade satu tebiat yang tak boleh kikis..semangat itu sangat lemah..selemah-lemahnya haru betol la...dah la tak preggy pun memang lemah semangat dah preggy nie bertambah² plak..kire kuat terkejut macam terkejut beruk ala tenok sangat dahsyat tau..

Macam beruk nie sempoi je bole isap rokok lagi hehehe..

Punye la nak merapikan rambut aka mau mendandan diri lagi bagi comel untuk keluar break makan di Restoran Haslam..tup lampu xbole bukak kulihat kelibat baik punye masuk ke pantry..apa lagi menjerit sakan lah sy sambil berlari keluar..padahal hanya ilusi sy..takde pape pun..dasyat kan..hahaha tak boleh blah la sy...malu saya pada offismate yang terpinga² tatau kenapa sy mjerit hahhahaa

No comments :

Total Pageviews