KAMI PRIHATIN




Astafirullahazmi...tergamak betul mereka membuang bayi yang mereka kandung sehingga 9 bulan..apakah dosa sikecil yang dibuang begitu saja tanpa ada perikemanusian..ishk2 binatang pun sayangkan anak..ini manusia hanya kerana ingin menutup malu disebabkan dosa sendiri.. sikecil yang dilahirkan suci kedunia menjadi mangsa..YA ALLAH...mungkinkah sudah diakhir zaman banyak kes pembuangan yang berlaku..mereka buang ibarat sampah..padahal mereka la sampah yang paling kotor dan busuk sehingga sanggup membuat demikian..tunggulah perhitungan hari diakhirat nanti..anak satu anugerah..suda pandai buat maksiat dah dosa ini menambahkan lagi dosa membunuh..kalau korang taknak pun kan bagi kat aku pun takpe....hari ni je dalam berita mayat bayi terapung dan kemungkinan baru lahir 2 hari..kalau nak ikutkan sebelum ini lagi macam2 buang bayi dalam tong sampah,mayat bayi yang dah smpi terbakar,mayat bayi yang digonggong anjing...menitik air mataku tak sanggup melihat hari2 berita yang sama didada akhbar..sikecil yang lahir cukup sifat,comel tapi langsung tak memberi erti kepada si ibu yang membuangnya..

No comments :

Total Pageviews