Berbuka Puasa




Huargh buhsannya....system TM kuh hang dah tak boleh buat keje..erm apa nak buat ni dari tadi layan FB dah naik buhsan..semua buat pun buhsan..pendek kata arini hari yang membuhsankan akuh...nak cerita sket lah bolehlah meng'updatekan blog ni sket dengan storykuh asyik cerita ntah ape2 aje...

pendekkan cerita lah..hehehe 7hb bersama ari isnin akuh berbuka pose di hotel putra,kl bersama staff2 CR termasuklah hubbykuh sekali..hehehe satu opiskan..aritu buka pose amik buffet memang kenyang sangat2..macam2 yang kumakan asal apa yang ada kat situ ku rasa,ku jamah,kutelan hahaha buruk lantakku tapi takpe bak kata en hubbykuh biar buruk lantak jangan buruk laku...kat bawah nie sekitar time kuh berbuka pose...

Lokasi-Hotel Putra,KL





 Sabahagian makanan yang ku makan..ngeee...cover line sket
dalam blog..






makanan peberet en hubbykuh..ai tak suka petai..


ikan bakar..dorang kata ikan pari ku tak makan tak sedap
        



3 comments :

ummu Masyitah said...

ikan bakar my favite..uii sodapppnyerr...

Ayeira aka ladybirdluv0ne said...

peberet juga tapi saya ikan yg mkn hanya kembong...

Ayeira aka ladybirdluv0ne said...

peberet juga tapi saya ikan yg mkn hanya kembong...

Total Pageviews