duplicate ym

:mKening:Ok..kali ni kita citer pasal Yahoo Messenger a.k.a YM...
Tahukan korang...korang leh on YM lebih dari satu akaun pada satu masa...
ngeh ngeh ngeh...u follow me..
psstttt....:mNgumpat:Pada sapa2 yang dah tahu, sila duk dendiam...
daku mau citer pada sesapa yang lom tahu je neh...
:mBom:

Memula korang gi kat Start Menu
klik Run
Kalo tak tahu gak kat mana,
Sila tgk gambar bawah ye adik2...

:mMandi:Pastu sila taip ----> regedit <---- mcm gambar kat bawah ni

pastu pergi ke
HKEY_CURRENT_USER
---> software
---> yahoo
---> pager
---> test
:mKorek:kemudian, klik kanan, amik
---> New
---> DWORD Value

Sila tgk contoh kat bawah

:mThinking:pastu taip ---> plural

:mSmoking:klik kanan mouse pada plural
ambil Modify

:mKanta:tukar 0 kepada 1

ngeh ngeh ngehhhh...:mGelak:
sekarang sudah beres..
korang leh on ym dengan 2 akaun skali gus...
jangan kata 2 akaun je...ribu-riban pun boleh ni...
:mWekk:chatting la korang sampai lebam biji mata...


:mBom:Selamat Mencuba !!!:mSelam:

No comments :

Total Pageviews